esmeebuitenhuis.reismee.nl

First 11 days in America

Hoi allemaal!

Woensdag 30 juli was het dan zover, mijn avontuur in Amerika ging van start. Om vijf uur sochtends zat ik al in de auto onderweg naar Schiphol.

Na een vlucht van 8 uur kwamen we aan in New York. Het waren twee geweldige dagen in New York. Er was alleen zoveel te doen in een hele korte tijd, dat ik er graag nog een keer wil terugkomen om alles wat rustiger te kunnen bekijken. Gelukkig ga ik nog een keer met mijn gastgezin naar New York. het waren hele gezellige dagen met de studenten.

Zaterdagochtend vloog ik door naar mijn gastgezin. We zijn toen gelijk naar een shoppingmall gegaan om te winkelen. Ik keek mijn ogen uit, wat is het mega groot en goedkoop allemaal! De eerste dag gelijk al nieuwe schoenen en kleren gekocht, dus dat gaat nog wat worden dit jaar.

Alles in Amerika is groot, wat ik nog steeds heel apart vind in Amerika is dat als je drinken besteld, het gewoon gratis wordt bijgevuld zonder dat je erom vraagt.

Veel tijd om te wennen in mijn nieuwe huis heb ik nog niet gehad, ik heb een nacht in mijn nieuwe kamer geslapen en moest de volgende dag alweer vroeg op omdat ik op vakantie ging met mijn gastgezin.

De vakantie was echt heel erg leuk! Een leuke manier om mijn gastgezin te leren kennen. We zijn op vakantie geweest naar Myrtle Beach, South Carolina. Het klikt goed met mijn gastgezin dus dat is echt heel erg fijn! Ik heb een double placement, wat inhoud dat er ook een andere exchange student in mijn gezin is. Mijn double placement is een Italiaanse jongen, hij is van dezelfde leeftijd en het klikt gelukkig goed! Verder heb ik ook nog een Amerikaans gastzusje van de zelfde leeftijd wat ook erg fijn is! Mijn gastouders zijn heel aardig en grappig. Verder heb ik een hond met drie poten, wat er heel erg grappig uit ziet haha. Ik denk echt dat ik het getroffen heb met ze!

Helaas was het weer in Myrtle Beach wat minder, maar twee dagen zon gehad. Toch heb ik me goed vermaakt daar! Veel gewinkeld, een keer diepzeegevist, gemidgetgolft, gezwommen, uiteten geweest en naar een spookhuis geweest.

Ik zit hier nu alweer 11 dagen en de tijd is voorbij gevlogen. Morgen is mijn eerste schooldag op Magna Vista High School. Ik heb geen idee wat me te wachten staat aangezien ik nog niks weet over de vakken die ik krijg en of ik een junior of een senior wordt. De wekker gaat al om zes uur dus dat wordt weer even wennen!

Ik zal snel een uitgebreidere blog schrijven, maar hier alvast even een korte update over hoe het is hier!

Als jullie een berichtje willen krijgen als ik een nieuwe blog heb geschreven, vul dan je email even in! Door een storing op reismee zijn alle emails verwijderd en moet je het dus even opnieuw doen!

Heel veel liefs,

Esmée

Reacties

Reacties

Marisa

Stiekem wist ik het meeste al maar alsnog super leuk om te lezen. Succes morgen, je eerste dagje je high school, spannundd. Je gaat het zeker leuk hebben!

Dikke kus xxx

gerbrand van de veen

Hoi Esmee het is mooi om te horen dat je het na je zin heb in amerika. Veel plezier op je school en doe je best

Marja Lam

Hoi Esmee, wat fijn om te horen dat het goed met je gaat. Maak er een leuk jaar van en ik blijf je verhalen lezen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active